Praca

W związku z intensywnym rozwojem naszej firmy zatrudnimy dodatkową osobę na stanowisko: Pracownik administracyjno-biurowy

 

Jakie zadania będziesz realizować na tym stanowisku?

  • dbanie o poprawny obieg dokumentów i korespondencji wraz z ich archiwizacją
  • odbieranie poczty przychodzącej i przygotowanie poczty wychodzącej
  • odbieranie telefonów i przekierowywanie ich np. od kontrahentów, klientów, etc. do odpowiednich działów firmy
  • pomoc przy prowadzeniu kalendarza spotkań i realizacji
  • obsługa sprzętu biurowego
  • planowanie i pomoc w zaopatrzeniu Biura i innych działów firmy w art. biurowe, spożywcze, etc.
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • zapewnienie poczęstunku podczas spotkań biznesowych oraz szkoleń organizowanych w firmie

 

Czekamy na Twoje CV, jeśli jesteś osobą:

  • odpowiedzialną, pracowitą i konsekwentną
  • komunikatywną i z pozytywną energią
  • wielozadaniową
  • samodzielną, skrupulatną i terminową
  • potrafiącą skutecznie planować
  • lubiącą pracę z dokumentami
  • dobrze posługującą się sprzętami biurowymi i MS Office
  • obsługującą oprogramowanie INSERT Subiekt GT
  • mającą takt i wyczucie społeczne
  • pełną inicjatywy do działania i szukania rozwiązań
  • mającą wykształcenie min. średnie
  • dodatkowym atutem będzie język angielski lub niemiecki na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację

 

Co zyskujesz dołączając do naszego Zespołu?

  • stabilne warunki zatrudnienia w ciągle rozwijającej się firmie
  • umowę o pracę na pełny etat
  • rozwój: szkolenia, kursy, warsztaty rozwojowe, dofinansowanie studiów i eventy integracyjne
  • pracę w biurze od poniedziałku do piątku w godzinach 8 – 16/7 – 15
  • atrakcyjne wynagrodzenie + premie: uznaniową, frekwencyjną, zespołową
  • pełne wdrożenie do pracy i wsparcie na każdym etapie rozwoju
  • pracę w przyjaznym zespole
  • kartę sportową
  • ubezpieczenie na życie
  • dodatkowe benefity: bony podarunkowe i paliwowe, program poleceń pracowniczych, gadżety firmowe, paczki i premie świąteczne, etc.

 

Kim jesteśmy?

Firma INSTALLTECH powstała w 2007 roku. Już od 15 lat INSTALLTECH niezmiennie specjalizuje się w szeroko pojętej automatyce. Jesteśmy doświadczonym i wiodącym dostawcą rozwiązań i usług w branży automatyki przemysłowej; elektroinstalacyjnej i zabezpieczeń technicznych.

INSTALLTECH to firma zbudowana na mocnych fundamentach. Są nimi rzetelność, uczciwość, oferowanie wartościowego produktu oraz lojalność wobec Klienta i Pracowników. Dzięki tym podstawom firma stworzyła solidną markę, a także zdobyła renomę w branżach powiązanych z usługami elektroinstalacyjnymi.  

 

Miejsce pracy: PPHU INSTALLTECH, Krapkowice, ul. Kilińskiego 1

Wyślij swoje CV bezpośrednio na mail: REKRUTACJA@INSTALLTECH.PL

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

 

Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”